Sąlygos

  • Siekiame savo klientams geriausio ir stengiamės, kad kiekvienas liktų patenkintas. Rūpinamės prekių kokybe ir jų pristatymu. Siekiame būti lankstūs ir prisitaikyti prie klientų poreikių, todėl kiekvienas norintis padėti mums tobulėti ir išsakyti savo nuomonę yra kviečiamas apsilankyti kontaktų skyriuje ir parašyti mums. Taip pat vartotojai manantys, kad prekės aprašymas nepakankamai išsamus ir norintys gauti daugiau informacijos apie norimą prekę, taip pat gali kreiptis ir pagal galimybę atsakysime. Jūsų nuomonė mums labai svarbi!
  • Parduotuvė įsipareigoja, kad prekės pasiektų klientą nesugadintos ir atitiktų aprašymą. Parduotuvė administruojama laikantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo. Parduotuvė įsipareigoja esant sugadintai prekei ar kitiems prekės neatitikimams grąžinti pinigus klientui.
  • Prekių grąžinimas: Parduotuvė įsipareigoja priimti prekes atgal iš pirkėjo ir grąžinti pinigus, jei jos pasiekia gavėją sugadintos arba neatitinka aprašymo per 14 dienų. Kiekvienu grąžinimo metu sąlygos aptariamos individualiai susiekiant tiesiogiai su pardavėju. Prieš grąžinimą reikalingas prekės neatitikimo aprašymas ir prekės nuotraukos. Gražinimo prašymo ir aprašymo formų teirautis tiesiogiai Kontaktų skiltyje.